Je werken-bij website kan twee doelen hebben. Conversie (sollicitanten genereren) en employer branding (laten zien wie je bent als aantrekkelijke werkgever). Een succesvolle werken-bij website is het kloppend hart van je online recruitment operatie. Arbeidsmarktcommunicatie is geen corporate communicatie. Juist daarom staan je vacatures op je eigen werken-bij website en niet als onderdeel van je corporate website.
Voor bedrijven is het een ideale plek om te laten zien wie ze zijn, wat hun cultuur is en welke vacatures ze hebben. Werkzoekenden kunnen hierdoor makkelijk ontdekken of een bedrijf bij hen past en direct solliciteren op een leuke baan. Bovendien krijgen ze via verhalen van medewerkers en succesverhalen een kijkje achter de schermen. In een drukke arbeidsmarkt helpen deze websites bedrijven om op te vallen en de juiste mensen aan te trekken en te behouden. Kortom, werken-bij websites maken het vinden van de perfecte match een stuk eenvoudiger!
Door je website te koppelen aan de juiste systemen die voor jou interessant zijn worden processen op je website geoptimaliseerd. Hierbij kun je denken aan ATS, uitzendsoftware, assessment tools en vertical koppelingen. Elke koppeling heeft zijn eigen doel. Het is van belang om te kijken wat jouw organisatie nodig heeft.
Een “campagne” recruitment one-pager is een webpagina gericht op één vacature of vakgebied zonder technische beperkingen. Hierop kunnen foto's, video's en teksten zoals testimonials en sollicitatieprocedures worden afgestemd op één instroomprofiel. Dit biedt overzicht, maximale conversie, snelle laadtijd en mobiele optimalisatie. De visuele aantrekkelijkheid houdt de aandacht van kandidaten vast en overtuigt hen van de waarde van de vacature en het bedrijf. Hierdoor is een one-pager jouw effectieve tool voor online recruitment marketing.
Werken met Getnoticed betekend bouwen op Serena het Candidate Experience Platform. Created for recruitment -Built for the Job! Onze samenwerking met Serena stelt ons in staat om innovatieve websites te bouwen voor prachtige merken, die niet alleen visueel aantrekkelijk zijn, maar ook uiterst functioneel en gebruiksvriendelijk.
Onze certified Gold Partnership betekent ook dat we onze klanten een nog betere service kunnen bieden. Met directe lijnen naar het Serena-team voor ondersteuning en advies, kunnen we eventuele problemen sneller oplossen en verbeteringen efficiënter doorvoeren. Voor onze klanten betekent dit dat ze kunnen rekenen op hoogwaardige, op maat gemaakte digitale oplossingen die gebouwd zijn op een betrouwbaar en geavanceerd recruitment CMS-platform.
Alles voor de conversie, alles voor de kandidaat.
Essential€ 5250,- |
Professional€ 8950,- |
EnterpriseVraag offerte op |
|
---|---|---|---|
Unlimited gebruikers | |||
Unlimited aantal vacatures | |||
Eigen domeinnaam | |||
Basis webstatistiek ingericht | |||
Page builder | |||
Facet navigatie | |||
ATS koppeling mogelijk | |||
Jobalert | |||
Essential modules
Gebruikers beheren Contact module Vacature overzicht Vacature detail XML feed (organische) jobboards Google4Jobs Google Tag Manager GA4 (Multi) Media module Tags en labels Joboti chatbot integratie mogelijkheid
Toon meer
|
|||
Advanced modules
Onbeperkt landingspagina’s maken Blog Testimonials Eigen, diverse sollicitatieprocedures samenstellen Eigen, diverse sollicitatieformulieren samenstellen USP’s Bedrijven overzicht Bedrijven detail Bel me terug module Events FAQ Favorieten Google Cloud Talent Solutions Jobalert via WhatsApp mogelijk Medewerkers/ons team module WhatsApp integratie mogelijk Uitgebreide configuratie mogelijkheden Eigen vertalingen mogelijk Weekagenda Salaris schaal Social wall
Toon meer
|
|||
Wireframing / UX | |||
Custom design | Basis | ||
Custom techniek | |||
Inventarisatie / advies sessie | |||
Licentie & hostingkosten | € 275 p.m. | € 400 p.m. | € 550 p.m. |
€ 5250,- Bekijk voorbeelden |
€ 8950,- Bekijk voorbeelden |
Vraag offerte op Bekijk voorbeelden |